25. října 2012

Plstěné žaludy


 
Tenhle nápad jsem našla na netu už před lety, ale teprve letos jsem si to i já vyzkoušela. Žaludy jsou úžasným doplňkem stolku ročních dob.

6 komentářů:

  1. Vypadá to kouzelně :-)
    Taky jsme s Matýskem sbírali žaludové čepičky a já se ve volné chvilce chystám na plstění :-)
    Ten stolek ročních období je prvek waldorfské pedagogiky? Kdysi jsem na to někde narazila a moc mě to zaujalo. Ráda bych pro Matýska a s Matýskem něco takového vytvořila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... teď koukám, že jsem odpověď napsala o kousek níž, ale snad to nevadí. Jen jsem ještě zapomněla, že barevnost stolku se také mění podle ročních období a tematika je už opravdu jen na Tobě.... Mirka

      Vymazat
  2. Ty jsou božíííí. Jenda žaludy miluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jendu, náš Matýsek si s nima vyhraje víc než s hračkama, mám jich plný obývák :-)) Krásný den, Mirka a kluci

      Vymazat
  3. Krásný den Báro, myslím, že stolek ročních dob není pouze prvkem waldorfské pedagogiky, je to zkrátka jeden takový třeba jen malinký koutek např. na odkládacím stolku nebo na nějaké skříňce, důležité je podívat se na toto místo z dětské perspektivy, protože právě ony by tam měly dobře vidět a dosáhnout. Tam si potom budete pokládat různé květiny, přírodniny, obrázky, postavičky, zkrátka vše co patří právě k té době, jakou zažíváte. Hezké je číst příběhy s tematikou k danému období a knihu na stolku nechat s obrázky otevřenou, podklad stolku mohou tvořit různé barevné látky ( doporučuji organtýn). Děti si pak ny toto místo mohou pokládat vše, co najdou v přírodě, ať už do mističky, nebo jen tak na stolek a budou mít ty poklady stále na očích. Uvidíš, jak se to klukům bude líbit. Krásný zbytek dne, Mirka

    OdpovědětVymazat