8. května 2015

Znamení

Stalo se vám už někdy, že jste nad něčím přemýšleli a dostali jste znamení, že jste se rozhodli správně či špatně ? Já už mnohokrát. Dnes jsem si se svou ranní kávou a snídaní sedla  k zajímavému příspěvku  na oblíbeném blogu a četla si zamyšlení o pravdě a upřímnosti. V průběhu čtení mi stále víc docházelo, že dostávám odpověď právě na to, co mě aktuálně trápí a co si potřebuji urovnat.   Ve stejné chvíli, kdy jsem si to uvědomila,  jsem se zakousla do ředkvičky , ve které byla zřejmě dutinka a když  jsem se na ní podívala, vykouklo na mě nádherné srdce.
 
A pro čtenáře mých předchozích příspěvků .... rozhodně jsem se na to přemýšlení najedla :-))
 
Tak dost přemýšlení a hurá za sluníčkem, beztak mi svítí do očí tak, že sotva vidím monitor.
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Ano, znamení dostávám v poslední době mnoho. A čím víc sobě i svému okolí věřím, tím více se mi vrací důvěra zpět. Svět je krásný barevný kolotoč :-) Přeji mnoho dalších originálních znamení a symbolů!

    OdpovědětVymazat